BELANGRIJKE MEDEDELING AANGAANDE CORONA

Dinsdag, 24 maart 2020

Geachte leden, het bestuur van EDHV neemt maatregelen naar aanleiding van het Corona virus. Vanaf heden is het niet meer toegestaan om bestuursleden te bezoeken. Ook zijn alle wedstrijden voor 2021 gecanceld.

Het is een bijzondere tijd waar we nu in leven en vragen dan ook begrip voor de genomen maatregelen.
Wij hebben deze beslissingen genomen omdat wij verspreiding van en infectie met het virus willen voorkomen. Daarnaast zijn wij ook gebonden aan de maatregelen die het RIVM heeft gesteld.

Mocht u dringende vragen hebben dan kunt het betreffende bestuurslid telefonisch bereiken.
Indien u lid wilt worden kan dit online via de website van Sportvisserij Nederland, klik hier voor de link. De VISpas zal door Sportvisserij Nederland worden verstuurd, de vergunning ontvangt u van ons.

Wij wensen u en uw gezin een gezonde tijd toe en pas goed op uzelf.
Als u gaat vissen uiteraard veel visplezier.