Het Vossegat

In 1938 werd door leden van EDHV reeds gevist op Het Vossegat.
Deze "wiel" gelegen aan de Hooijdonksedijk te Den Dungen is een water waar je in alle rust kunt vissen op diverse soorten vis. Met uitzicht over de polder van Den Dungen en de dijk zit u hier midden in de natuur te genieten van uw hobby.

Oude tijden herleven want vanaf 1 januari 2021 is het weer mogelijk om als lid hier te vissen. Vanaf die datum heeft het bestuur van EDHV dit water weer gepacht.

Op 19 december 2020 zijn bestuursleden en vrijwilligers van EDHV aan de gang geweest aan ons nieuwe verenigingswater “Het Vossegat”.
Er heeft een visuitzetting plaatsgevonden van 150 kg brasem en 80 stuks F1 karpers van ongeveer 500 gram per stuk.
We hebben een brug gebouwd en een poort en prullenbak geplaatst. Er is een steiger aangelegd en het voorwerk gedaan voor de tweede steiger

Wij willen de vrijwilligers bedanken voor het helpen het is een mooi plaatje geworden.
LTM bouw en Wagenaars bouw ook hartstikke bedankt voor het leveren van materialen en diensten.

De vergunning wordt u toegestuurd, hierop staan de voorwaarden waaronder gevist mag worden.