Bestuur EDHV

Maandag, 26 februari 2024

Beste leden. Wij zijn op zoek naar vrijwilligers welke in de toekomst deel willen uitmaken van het bestuur.

Ben jij een enthousiaste vrijwilliger en wil je plaatsnemen in ons bestuur? Dan nodig wij jou van harte uit om hier met ons over in gesprek te gaan.
Wij zijn op zoek naar bestuursleden die affiniteit heeft met een van de volgende onderwerpen:
  • financiĆ«n;
  • (leden)administratie;
  • organisatie van evenementen.
Vis je graag op witvis dan nodigen we je graag uit voor een gesprek. Om in de toekomst de witvis wedstrijden te kunnen blijven organiseren is dit voor onze vereniging van groot belang.

Heb je interesse dan neem gerust contact op met een van de huidige bestuursleden. Je mag ook een mail sturen naar info@hsvedhv.nl
We kijken uit naar jullie reacties.