Botensteiger

Zondag, 12 november 2017

Graag aandacht voor de eigenaren van boten op de Meerse Plas.

We hebben geconstateerd dat er in de Meerse Plas nog boten liggen welke niet aan de botensteiger zijn aangemeerd.
De vereniging verzoekt de eigenaren van deze boten zich te melden. Dit kan via de mail of bij Remco van der Heijden (06-41795995).
Wanneer er op 31 december de eigenaar van niet aangemeerde boot zich niet heeft gemeld zal de boot verwijderd worden uit de Meerse Plas.

Indien je gebruik wil maken van de botensteiger moet je dit aanmelden bij de vereniging, dit kan via de mail. De kosten voor een ligplaats zijn € 15,00 per jaar.