Jubilarissen gehuldigd

Woensdag, 11 april 2018

Tijdens de voorjaarsvergadering zijn Rien van der Steen en Hans Broeren gehuldigd voor hun 50 jaar lidmaatschap van onze vereniging. In deze 50 jaar hebben zij veel betekend voor onze vereniging, dit leest u wanneer u dit bericht opent.

Huldiging jubilarissen

Tijdens de voorjaarsvergadering op maandag 9 april 2018, werden 2 prominente leden van EDHV gehuldigd in verband met hun 50-jarige lidmaatschap.
Dit betreffen beide personen, die gedurende deze 50 jaar veel voor EDHV betekend hebben.

Hans Broeren
Hans werd voor zijn vele werkzaamheden voor EDHV gehuldigd en benoemd tot erelid.
Hans is al jaren lid van de wedstrijdcommissie en wedstrijdleider.
Bij de wedstrijden is Hans altijd als eerste aanwezig om de nummers uit te zetten.
Hij is ook onze vaste weger en als er ooit een beetje riet bij een van de vissers in de weg staat, pakt Hans zijn “zicht” en maait hij alles wat in de weg staat weg.
Verder verricht Hans samen met enkele anderen onderhoudswerkzaamheden aan de viswateren.
Buiten dit heeft Hans jarenlang deel uitgemaakt van de kascontrole commissie en brengt hij meerdere keren per jaar post voor EDHV rond.

Rien van der Steen
Rien is tevens 50 jaar lid en heeft gedurende bijna die gehele periode deel uitgemaakt van het bestuur van EDHV. Rien heeft verschillende bestuursfuncties vervuld en is sinds 20 jaar onze voorzitter.
Rien is niet zomaar een voorzitter. Hij vertegenwoordigd EDHV in alle contacten naar buiten en doet dit met verve. Rien weet waar hij over praat, hij heeft een duidelijke mening en uit die ook. Dit altijd in het belang van onze vereniging. Hij laat zich hierbij niet ondersneeuwen.
Rien vertegenwoordigd EDHV bij alle mogelijke vergaderingen, bij het plannen van interregionale wedstrijden, bij jubilea, ziekte en overlijden en kent bijna alle leden persoonlijk.
Rien doet veel meer als van een voorzitter verwacht mag worden. Hij is wedstrijdleider,maakt deel uit van de wedstrijdcommissie, vraagt de wedstrijdvergunningen aan, verricht onderhoud aan onze viswateren.
Hij zorgt ervoor dat de post bezorgt wordt en brengt zelf ook nog post mee rond.
Bij Rien kan men lid worden. Rien zorgt voor de vleesprijzen bij de prijswedstrijd en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Rien heeft ook de automatisering van de lidmaatschappen begeleid en zorgt ervoor dat de overige bestuursleden goed kunnen functioneren.
Rien is ook nauw betrokken bij de mogelijke realisering van een eigen visvijver voor onze vereniging.
Hij trekt hierbij samen met medebestuurslid Remco van der Heijden de kar en inmiddels stijgen de kansen dat er ook daadwerkelijk een vijver komt.
Uiteraard is ook Rien voor zijn enorme grote verdiensten voor EDHV benoemd tot erelid.

Hans en Rien proficiat met jullie jubileum en bedankt voor alles wat jullie tot heden voor onze vereniging hebben gedaan. Wij hopen nog heel lang gebruik te mogen maken van jullie tomeloze inzet voor EDHV.