Najaarsvergadering

Zaterdag, 10 november 2018

Hierbij de uitnodiging voor de najaarsvergadering op maandag 19-11-2018 aanvang 20:00 uur in ons Clubhuis Café 't Trefpunt te Den Dungen. Wij hopen u allen te mogen verwelkomen Met vriendelijke groet Bestuur EDHV

Agenda ledenvergadering 19-11-2018

1.Opening door de voorzitter
2.Ingezonden stukken en mededelingen
3.Notulen voorjaarsvergadering 2018
4.Wedstrijden 2019
5.Prijsuitreiking zomeravond en koningsvissen
6.Prijsuitreiking prijswedstrijd. Deze bestaan uit vleesprijzen, deze worden niet meegebracht. Als u niet persoonlijk aanwezig kan zijn kan een ander de prijs voor u meenemen. Niet meegenomen prijzen vervallen aan de vereniging.
7.Aanmelding aspirant bestuurslid. Tijdens de voorjaarsvergadering zal er een nieuw bestuurslid worden gekozen. De functie van dit bestuurslid zal onder andere bestaan uit het organiseren van witviswedstrijden, bijwonen van vergaderingen en inkopen van prijzen.
Aanmelden kan schriftelijk bij de voorzitter. Geef hierbij jouw motivatie voor deze functie aan.
8.Contributieverhoging van € 5,00 voor 2019.
9.Botensteiger Meerse Plas, de vereniging is niet aansprakelijkheid voor schade, vernielingen en diefstal.
10.Rondvraag en sluiting door de voorzitter.