Lidmaatschap 2019

Zaterdag, 10 november 2018

Zoals de meesten van jullie al hebben gemerkt is de contributie voor de VISpas 2019 reeds van uw rekening afgeschreven.

Dit geldt tenminste voor de leden met een machtiging voor de automatische incasso.
De overige leden ontvangen binnenkort een acceptgiro, hiervoor wordt 5 euro administratiekosten berekend door Sportvisserij Nederland (SVN). Mocht u nu toch over willen stappen op automatische incasso dan kunt u het formulier wat bij de acceptgiro zit invullen.
Zowel de leden met een machtiging, als de leden die voor 4 december betalen, ontvangen de VISpas 2019 voor 1 januari.

De VISpas ontvangt u van SVN, de vergunning van de Meerse Plas en een eventuele derde hengelvergunning ontvangt u van EDHV.
Mocht u nog een derde hengelvergunning willen ontvangen neemt u dan contact op met de ledenadministratie van onze vereniging.
Mocht u wijzigingen of vragen over de VISpas hebben neemt u contact op met SVN per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl of via telefoonnummer 0900-2025358 (€0,35/min.).
Sportvisserij Nederland is tijdens werkdagen tussen 09:00 – 17:00 te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen.