Voortgang ledenadministratie

Woensdag, 2 januari 2019

De meeste van onze leden hebben inmiddels de VISpas 2019 ontvangen. De vergunning voor de Meerse Plas en eventueel derde hengelvergunning zijn reeds verzonden.

Dit geldt tenminste voor de leden die hebben betaald!
Mocht u dit nog niet hebben gedaan wordt aangeraden om dit alsnog zo snel mogelijk te doen. Bij de acceptgiro zit ook een formulier waarmee u Sportvisserij Nederland (SVN) toestemming geeft voor automatische incasso van het lidmaatschap.
Voor zowel u als SVN scheelt dit een hoop administratieve rompslomp en het scheelt u € 5,00.

Mocht u wijzigingen of vragen over de VISpas hebben neemt u contact op met SVN per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl of via telefoonnummer 0900-2025358 (€0,35/min.).
Sportvisserij Nederland is tijdens werkdagen tussen 09:00 – 17:00 te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen.