Lidmaatschap 2021

Dinsdag, 3 november 2020

Beste leden, Er zijn wijzigingen in de vergunningen die voor 2021 worden verstrekt.

Het bestuur heeft enkele wijzigingen doorgevoerd in de vergunningen die wij verstrekken.

Vergunning Meerse Plas
Alle leden krijgen een vergunning van de Meerse Plas toegestuurd.
De wijziging in de vergunning betreft dat men met deze vergunning alleen overdag mag vissen.

Nachtvergunning
Nieuw is de nachtvergunning. Die heb je nodig om in de nachtelijk uren aan de Meerse Plas te mogen vissen. Met de nachtvergunning mag je met drie hengels vissen.
Alle leden die in 2020 een derde hengelvergunning hebben krijgen automatisch een nachtvergunning.
Heb je in 2020 een derde hengelvergunning dan hoef je geen nachtvergunning aan te vragen!
Door het bestuur is een maximum van 75 nachtvergunningen per jaar gesteld. Door het omzetten van de derde hengelvergunning is dit maximum voor 2021 al bereikt.

EDHV werkt niet met een wachtlijst voor de nachtvergunning. Het heeft dus geen zin om hierover contact op te nemen met het bestuur, mails aangaande dit onderwerp zullen dan ook niet in behandeling worden genomen.

Vergunning 't Vossegat
Vanaf 1 januari 2021 kan er door leden van onze vereniging gevist worden aan 't Vossegat.
De vergunning hiervoor krijgt u toegestuurd.

Aanvragen lidmaatschap 2021
Vanaf 1 januari 2021 kan men weer lid worden van onze vereniging. Je kunt alleen via www.vispas.nl lid worden van onze vereniging.