Verslag Jeugdvissen 2022

Woensdag, 27 juli 2022

Zaterdag 16 juli j.l. is er wederom een jeugdviswedstrijd georganiseerd. 16 deelnemers waren aanwezig om een gooi te doen naar de titel JEUGDVISKONING(IN) 2022 Klik verder en lees het complete verslag

Op zaterdag 16 juli 2022 heeft de jeugd viswedstrijd van E.D.H.V weer plaatsgevonden.
Na enkele jaren geen wedstrijd te kunnen organiseren door corona, was het deze middag weer het moment aan onze jeugdleden om zoveel mogelijk vissen uit het water te krijgen.
De wedstrijd vond ditmaal plaats aan de Vierkante Vijver in Sint-Michielsgestel, waar de zon heerlijk over het water glinsterde.

De wedstrijd ging aan het begin van de middag van start met maar liefst 16 deelnemers.
In het begin lagen de vissen waarschijnlijk nog heerlijk te zonnen en was de beet op zijn zachts gezegd matig. Máár na een klein half uurtje gingen toch echt de dobbers regelmatig onder.
Zo zag het publiek de eerste vissen gevangen worden, onder andere op de stekken van Djevano Pagie en Jurre Groenendaal.
Voornamelijk werden de leefnetten gevuld met prachtige voorntjes.
Toen de wedstrijd zijn einde naderde, waren er al vissen gevangen op een menig aantal stekken. Net voor het eindsignaal werd er op stek 13 nog een hevige strijd gevoerd in het water.

Maar de titelhoudster Lynn van Breugel wist nog de grootste vis van de dag uit het water te halen. Waardoor ze haar positie op de ranglijst verstevigde.
Na afloop van de wedstrijd is de prijsuitreiking gehouden bij Café Het Trefpunt in Den Dungen.
Alle deelnemers konden hierbij rekenen op een prijs & medaille. De top 5 van de dag gingen er zelfs met een mooie toffee naar huis!

De winnaar van de dag was Saf Visser. Gefeliciteerd!
De tweede plek werd eerwaardig gedeeld door Jens Maas, Djani Pagie, Mike Humblé en Dex Rovers.

De complete uitslag is terug te vinden bij wedstrijden/ uitslagen of KLIK hier.

Namens E.D.H.V willen we iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan de wedstrijd en degene die zijn steentje heeft bijgedragen aan de organisatie. We zien iedereen graag volgend jaar terug om er hopelijk weer een geslaagde editie van te kunnen maken!