Bedenk eer ge stemt

Maandag, 20 november 2023

Wat zegt jouw partij over sportvissen? Check het voordat je op 22 november je stem uitbrengt bij de Tweede Kamerverkiezingen! Want het gaat ergens over: onze sport, onze manier van leven, onze vrijheid aan de waterkant. Lokaal probeert de PvdD de handen op elkaar te krijgen voor een visverbod, en dat zullen ze landelijk ook proberen.

Via onderstaande krijg je een behoorlijke indruk van wat je van de verschillende partijen mag verwachten. De BBB en JA21 staan sowieso pal achter ons, en bij het CDA, VVD, NSC, Volt, 50Plus lijkt het risico op gedoe ook klein. De overige partijen zijn mogelijk een groter tot zeer groot risico. Deze stemwijzer wordt bijgewerkt indien er nieuwe informatie over standpunten beschikbaar komt, dus controleer hem ook nog even voordat je op 22 november je stem uitbrengt.

Stem voor de sportvisserij. Samen voorkomen we een visverbod. Stemwijzer bekijken👉bit.ly/sportvis-stemwijzer
6 u.